woensdag 24 augustus 2011

Work-out challenge : update (1)

Ongeveer een maand geleden plaatste ik hier een post met mijn work-out challenge.
Helaas heb ik het dan maar 2dagen volgehouden en er was dus geen reden tot posten.

Maar nu ben ik al een hele week goed bezig en vind ik het tijd om jullie eens up to date te brengen.

Zoals je kon lezen, doe ik enkel sit-ups omdat het enkel mijn buikje is die ik wil plat krijgen.
16 augustus : 100 situps
17 augustus : 50 - 50 situps
18 augustus : -
19 augustus : 50 - 50 situps 
20 augustus : -
21 augustus : 35 - 35 - 20 situps
22 augustus : 50 situps
23 augustus : 70 situps 


De streepjes tonen aan dat ik het niet kon zonder een pauze ertussen. 
Ik ben op 17augustus een andere houding gaan proberen tijdens de situps en dat zorgde voor een sterkere werking, maar zo hou ik het dus niet vol tot 100.

Voor de mensen die het zich afvragen, over die 100 situps doe ik ongeveer 5 à 10 minuten. Heel rustig dus en helemaal niet veel om te doen voor je gaat slapen.

Momenteel wordt mijn buikje al wat platter (minder snoepen zou nog beter zijn xD) en mn buikspieren beginnen eindelijk zichtbaar te worden ^^

Tot de volgende update!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, zo snel al resultaat? Dan ga ik er ook maar eens aan beginnen. Ik raak vast niet eens aan 10 ^^

    BeantwoordenVerwijderen