maandag 20 februari 2012

Shellac

Vandaag blaas ik nieuw leven in mijn blog met een artikel over Shellac-behandelingen.





Wat is Shellac?


Shellac is geen gel en is geen nagellak, maar iets tussenin. Het wordt aangebracht als een nagellak en uitgehard onder een UV-lamp en bied de stevigheid van een gelnagel, maar zonder de eigen nagel te beschadigen.


Waarom Shellac?

Shellac zorgt dat de natuurlijke nagel veel steviger wordt, zonder deze te beschadigen. Je hebt mooi gelakte nagels voor minimaal 14dagen. Het enige wat je zal zien, bij snel groeiende nagels, is uitgroei aan de basis. Je hoeft je dus 14dagen geen zorgen te maken over je nagels en over de kleur.



Ik heb 10dagen geleden een shellac-behandeling laten uitvoeren.
Momenteel heb ik nog steeds geen gescheurde nagel, geen chips, geen afbrokkeling!




Na deze verbluffende resultaten, heb ik wat sponsering gezocht en ik heb alles aangekocht om zelf shellac te kunnen plaatsen.

Ik kan het dus echt aanraden aan iedereen!!

2 opmerkingen:

  1. Wauw, heel interessant! Ik heb hier nog nooit over gehoord maar ben wel erg nieuwsgierig nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow dat is wel echt lelijk aangebracht trouwens :p

    BeantwoordenVerwijderen