donderdag 7 april 2011

Review: Sakura Scrub van Rituals

Vandaag review ik voor jullie (voor de eerste keer ^_^) een product van Rituals.
Namelijk de Sakura Scrub, een organische suiker scrub voor het hele lichaam.



Bij het openen van de pot komt je direct een erg aangename geur tegemoet. Een combinatie van amandelen en bloemen. Heerlijk om je in zo'n geur te scrubben ^_^



Zoals je ziet zijn de korrels redelijk grof, als je te hard duwt en beweegt dan voel je de korrels echt raspen over je huid. Maar als je gewoon wrijft zoals met zeep dan krijg je een heel aangenaam gevoel. Ik waande me even terug in Turkije aan het zwembad ^_^

Er was wel 1 nadeel dat ik ondervonden heb. Na het scrubben moet je volgens het potje alleen maar afspoelen met warm water. Als je dat doet ben je een glibberig olie-mensje. Dus even je hele lichaam wassen met douchegel is volgens mij wel noodzakelijk. Wat jammer is, want dan ben je die heerlijke geur kwijt.

Over het algemeen ben ik zeer positief over deze scrub.
Je huid is erna inderdaad superzacht en ziet er heel gezond uit.
De scrub is verkrijgbaar online en in alle Rituals-winkels in Belgiƫ en Nederland.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten