woensdag 6 april 2011

Shoplogje

Vandaag toon ik jullie mijn shoplogje van de kruidvat met de bijhorende eerste swatches ^_^

Als eerste toon ik jullie wat ik heb van Essence:



Multi dimension lakje : 65 midnight rocker
Multi dimension lakje : 59 purple diamond
liquid eyeliner (I love berlin -collectie) : 04 Berlin story
Black mania carbon black eyeliner pen

Dit heb ik gekocht van Catrice:

Lakje: 130 Lucky In Lilac
Lakje: 300 Be My Millionaire
Liquid eyeliner : c01 Mirror,Mirror,...
Dit heb ik gekocht van Gosh:


Lakje: 540 Ocean

En als laatste van L'orĂ©al: 


De perfect clean voor de huid met imperfecties.

Nu zal ik jullie de swatches tonen van de lakjes en de eyeliners, uiteraard volgt er later nog een review van elk product apart


Duim: Purple diamond van essence
wijsvinger: Midnight rocker van essence
middelvinger: Lucky In lilac van catrice
ringvinger: Be my millionaire van catrice
pink: ocean van Gosh


Helemaal links (minst zichtbaar): liquid eyeliner Mirror Mirror van catrice
midden: liquid eyeliner Berlin story van essence
rechts: black mania eyeliner pen van essence

Hebben jullie ook geshopt bij kruidvat met de stapelkorting?? ^_^


Geen opmerkingen:

Een reactie posten