vrijdag 8 juli 2011

Work-out challenge

Vandaag even iets helemaal anders...

Ik heb mezelf namelijk voorgenomen om elke dag wat te sport te doen. Ik vind mezelf niet te dik en niemand in mijn omgeving vind dat, maar mijn buikje begint slapper en slapper te worden omdat ik de hele dag op mijn luie kont zit. Op mijn vakantie job (laborante) loop ik wel wat over en weer, maar niet genoeg om het echt beweging te noemen.
Vorig jaar deed ik aan buikdans, maar doordat ik telkens moe naar de lessen ging, is dat me beginnen vervelen en ergeren. Dit jaar ga ik er waarschijnlijk niet meer aan beginnen.
Ik zal dus elke week een overzichtje plaatsen van wat ik nu eigenlijk allemaal gedaan heb.
Gisteren ben ik goed begonnen ^^ Het is me gelukt om 50sit-ups te doen ^^ (met pauze, maar heb ze gedaan)


Hebben jullie ook zo'n challenge voor jezelf opgelegd (hoeft geen sport te zijn)??
Vertel mij erover ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten