dinsdag 26 oktober 2010

Buikdans

Sinds begin dit schooljaar volg ik een cursus buikdans bij Sakinah
http://www.buikdans-sakinah.be/
Dit omdat ik gefascineerd ben door buikdans en mijn vriend me overtuigt heeft om het zelf ook een keer te doen. Ben ik blij dat hij dat gedaan heeft ^^
Al mijn spieren worden getraind, natuurlijk vooral de buikspieren maar de rest ziet ook af. Ja, bij mij is het nog afzien. Ik heb geen conditie en had geen soepelheid. Nu is dat allemaal al veel beter, mijn buikje is ook al veel mooier en gespierder ^^

Dus als je een sport zoekt die leuk is en alles in 1keer traint, probeer dan zeker eens buikdans uit ^^

groetjes

Mijn lerares Sakinah

1 opmerking:

  1. Wat super leuk dat je aan buikdansen doet :-) Ik heb het zelf ook gedaan, zo leuk vond ik dat! Leuk dat je meedoet met mijn winactie trouwens...

    Liefs Ilja

    BeantwoordenVerwijderen