maandag 1 november 2010

Tattoo sunday 31/10/2010

Gisteren ben ik samen met mijn vriend naar de tattoo-beurs gegaan. Dit werd voor de tweede maal georganiseerd in brugge.
Zelf heb ik 2 tattoo's, een op mijn rug en een op mijn pols. Beiden zijn eigen ontwerp. Hier volgt een foto van beide.

geplaatst 04/02/2009


geplaatst 14/08/2010
Ik vond het dus wel interessant om eens te gaan kijken naar nieuwe ontwerpen (wie weet voor een derde) en om eens te kijken naar het verschil in tattooeur. De persoon waar ik mijn tattoo's laat zetten (devil's tattoo in brugge) was helaas niet aanwezig, dus kon ik hem ook niets vragen over wat hij dacht van de andere aanwezigen.
Wel vond ik dat iedereen heel geconcentreerd aan het werken was (ja er werden daar tattoo's geplaatst) en ook heel precies. Niet alle mensen konden even fijn werken, maar dat ligt natuurlijk ook aan het ontwerp.

Wanneer de volgende editie aankomt, zal ik hier opnieuw een blogj plaatsen. Voor de geïnteresseerden onder jullie ^^

enkele sfeerbeelden (niet van mijn heb ze van myspace gehaald)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten