vrijdag 5 november 2010

Uitgetest: verstevigende nagelverzorging

Hallo iedereen,

Na het voorbeeld van Misslanghaar zal ik hier ook enkele reviews plaatsen van producten die ik nu al een tijdje gebruik of nog maar net getest heb.

Vandaag vertel ik jullie over de verstevigende nagelverzorging van Yves Rocher.
Op de site wordt heel veel belooft, sterkere soepelere nagels, mooiere handen... Ik was dus eerst een beetje aan het twijfelen of ik dit wel zou kopen. Maar mijn nagels waren zo aan het breken dat moment dat ik uiteindelijk wel besteld heb.



Bij het eerste gebruik merkte ik op dat de 'pasta' die uit de tube komt wel een erg aangename geur heeft. Het is echt aangenaam om op je handen te hebben. Tijdens het aanbrengen werd de paste zachter en zo was het makkelijker om mijn nagelriemen te verzorgen. Het enige nadeel dat ik tot nu toe ondervonden heb, is dat je handen heel erg vettig zijn. Dit komt natuurlijk door de cacaoboter. Zelfs als je maar een klein beetje gebruikt is het al een glibberig gedoe.
Ik gebruik het nu 2weken, 3maal per week en ik merk toch wel dat mijn nagels sterker worden. Tijdens de winter beginnen mijn nagels echt altijd te breken en te scheuren. Met deze pasta zijn mijn nagels echt minder beginnen breken. Mijn handen zien er ook veel beter uit en ruiken 2dagen heel lekker van het product. Zeker een aanrader dus voor mensen met zwakke nagels zoals ik.

1 opmerking: