dinsdag 9 november 2010

Wishlist 2010

2010 loopt op zijn laatste weken, dus wordt het tijd om eens de kerstlijstjes te maken ^^ Bij ons in de familie worden altijd lijstjes gemaakt, zodat iedereen wel een idee heeft voor iemand.
Voorlopig staan er op mijn lijstje drie dingen.

Als eerste een nagelstempelset. Ik bekijk heel veel nailart-tutorials op youtube en wil altijd vanalles proberen (komt ook nog op de blog ;-)) maar zij werken heel veel met stempels en dat is meestal te moeilijk voor mij om dat zelf op mijn nagels te schilderen. Een basispakketje is voorlopig al genoeg. Eens ik goed overweg kan met het stempelen zelf kan ik dan kijken voor wat andere figuren voor op de nagels.
Als tweede op mijn lijstje staan bedelarmbandjes. Ik ben daar al jaren zot van, maar ik vind er maar heel weinig hier in de streken van Brugge. Ik ga nog naar school dus tijd voor uitgebreide shoppingdagen heb ik helaas niet. De armbandjes staan al 3 jaar op mijn lijstje en telkens krijg ik hetzelfde antwoord van de familie :" we hebben dat nergens gevonden hoor" Dus dit jaar wil ik er wel minstens 1 :p. Geschenkjes van medebloggers zijn ook altijd welkom :p

En voorlopig als laatste op het lijstje, een manier om mooie krullen in mijn haar te krijgen die blijven. Ik loop nu ongeveer een weekje rond met een permanentje (tweede keer) en mijn haren krullen wel, maar niet genoeg. Na een paar uur hangt alles weer door en heb ik nog wel wat volume maar geen echte krullen. Met de krultang lukt dit wel, maar ik heb zwak haar dus elke dag de tang erin is geen optie. Misschien dat slapen met krulspelden zal helpen wie weet. Maar dan moet ik deze eerst vinden.

En wat staat er op jullie lijstjes voor deze eindejaarsfeesten? ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten