woensdag 10 november 2010

Naildesign: sneeuwluipaard

hier komt mijn allereerste blog over naildesign.
Ik kijk heel veel filmpjes op youtube en probeer dikwijls iets op mijn eigen nagels.

Vandaag heb ik een sneewluipaard-design uitgetest en ik vind dat het redelijk goed gelukt is ^^

De eerste stap was een doorzichtige basislaag, zodat de nagellak mijn nagels niet beschadigt.
Daarna heb ik 2lagen witte nagellak aangebracht. De witte lak die ik heb dekt nie helemaal na 1 laag dus moest er een tweede op om het design tot zijn recht te laten komen.
De volgende stap is het begin van de vlekken van de luipaard. Hiervoor gebruik ik een zilveren-glitterlak. Daarmee zet ik stippen op mijn nagels.
Daarna neem ik wat zwarte nagellak op een papiertje en dop daar een tandenstoker in. Met de tandenstoker omrand ik de grijze bolletjes zodat de vlekken gevormd worden. Om af te werken doe ik wat doorzichtige nagellak met glitters op de nog witte stukken van de nagel. Dit geeft het een wat echter effect. De allerlaatste stap is het aanbrengen van een topcoat zodat de lak iets langer op de nagels blijft.


Hier zien jullie het resultaat. Ik weet dat het niet perfect is, maar ik ben ook geen professionel. Hopelijk vinden julie dit mooi en proberen jullie het ook even. Post hier zeker jullie opmerkingen/ervaringen als jullie het proberen.

Veel succes!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten