zondag 7 november 2010

Uitgetest: reinigend gezichtsmasker

Vandaag vertel ik jullie over mijn ervaring met het séance reinigingsmasker van yves rocher.
Dit pakketje bestaat uit 2 delen. Het eerste deel is een peeling dat zorgt voor een zuivere stralende huid. Na het gebruik voelde mijn huid inderdaad veel zachter aan en veel van mijn mee-eters waren ook verdwenen. Ik had een natuurlijke glans rond mijn gezicht.
Het tweede deel van dit pakket is een masker met munt. Het masker zou de poriën moeten verkleinen en zo nieuwe onzuiverheden voorkomen. Het eerste wat mij opviel bij het gebruik was de indringende munt-geur. Heel fris maar toch een beetje te veel van het goede. Wanneer ik het dan uiteindelijk aanbracht op mijn wangen prikte het mengsel in mijn ogen, ookal zat ik er toch wel 5centimeter vanaf. Het masker is dus iets te sterk. Na het inwerken en afhalen van het masker was mijn huid wel zacht (wat ook nog van het eerste gedeelte kan komen) maar veel verschil merkte ik niet aan mijn poriën.

Samenvattend is het eerste deel van het pakket heel zuiverend en aangenaam van geur. Het tweede gedeelte is wat te sterk. Ik persoonlijk zal dit masker niet meer gebruiken. Zelf voor de lage prijs heeft het te weinig werking.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten