woensdag 22 december 2010

Uitgetest: Ottowa van Herome

Helaas is de Qubec-nagellak al redelijk beschadigd na 2dagen door mijn werk in het labo, dus testte ik het Ottowa lakje uit.


Vandaag test ik dus het rechtse lakje uit, namelijk de witte ottowa. Het lakje heeft opnieuw de typische nagellakgeur maar die zijn we ondertussen gewoon (mijn poes Miura ook :p) Het lakken zelf ging nu iets beter, ik ben erachter hoe je moet lakken met een lakje van Herome: Je neemt het flesje (na schudden) en laat eerst de nagellak aflopen boven het potje. Daarna veeg je 1 kant af aan het flesje en wacht je nog even om de grootste druppel ook nog even af te vegen en dan heb je juist genoeg (soms nog wat te veel) om je nagel mooi te lakken. Dit maal heb ik het lakje weer getest zonder base- en topcoat. Ottowa droogt volgens mij iets sneller dan qubec (kan ook aan het lakken liggen of het weer)
Het kleur zelf is voor mij iets te wit om gewoon zo mee rond te lopen (vandaag wel want heb geen tijd voor een nailart :p) De kleine glitters (helemaal niet storend) zorgen wel voor een mooi effect dat weer perfect is voor de feestdagen.
Hier nog even een foto van het resultaat:
(ja sorry, heb de randjes nog niet mooi gemaakt :p)

Wat vinden jullie van deze 2lakjes? Of van andere lakjes van Herome?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten