dinsdag 21 december 2010

Uitgetest: Qubec van Herome

Enkele weken geleden won ik op twitter 2leuke nagellakjes van Herome, Qubec en Ottowa. Vandaag bespreek ik voor jullie Qubec.
Qubec is het lakje links. Bij het openmaken van het flesje kwam me de zo bekende nagellakgeur tegemoet. Gelukkig niet te sterk, sommige lakjes zijn echt erg qua geur.. Daarna kwam het aanbrengen. Voor deze test gebruikte ik niets anders dan dit lakje, dus ook geen basecoat of topcoat. Het eerste wat ik merkte is dat het lakje zeer lopend is. Hierdoor zat veel van mijn lak naast mijn nagels. Ik heb ook gemerkt dat het niet moeilijk is om te veel lak te nemen. Omdat het zo lopend is, loopt het tijdens het lakken langs het borsteltje naar beneden, zo komt er te veel op de nagel. Goed afdeppen en even wachten is dus de boodschap.
Bij mij droogde het lakje niet zo snel, na 15minuten drogen was het nog niet helemaal hard. Om de ottowa te testen zal ik dus een basecoat en topcoat gebruiken om het verschil te merken.
Hier nog een foto van het resultaat. Het lakje geeft een mooie gouden kleur aan je nagels, heel leuk voor de feestdagen dus!
Welk lakje heeft jullie voorkeur van Herome?

1 opmerking: