maandag 27 december 2010

Uitgetest: Nagellak van cosmetiques

Vandaag vertel ik jullie over mijn test van een (voor mij) nieuw merk nagellak nl. Cosmetiques. Dit is een merk van de winkelketen Carrefour. Het is dus ietwat goedkoper dan andere merken. Van mijn mama kreeg ik 2 nagellakjes van dit merk, paars en roze. Het is de paarse die ik getest heb.



Op de verpakking staat vermeld dat de nagellak 5dagen blijft zitten zonder teken van afschilfering/andere. Dit wou ik dus testen voor jullie. Tijdens het aanbrengen was er niets speciaal te merken. Het lakje dekt goed met 1 laag, maar ik vind 2 altijd mooier. Het drogen zou wel iets sneller kunnen, het duurde ongeveer 15minuten eer het helemaal droog was.
Ik heb voor jullie elke dag een foto gemaakt tot er een stukje nagellak vanaf kwam.




Helaas was er op dag 3 al heel wat afbrokkeling te zien aan beide handen. Wat ze zeggen klopt dus niet.
Ik zal niet gauw nog zo een lakje kopen voor zijn kwaliteit, maar misschien wel voor zijn kleuren. Ook het roze komt heel mooi uit!

Hebben jullie ook zo van die lakjes die je alleen maar gekocht hebt voor de kleur?

1 opmerking:

  1. Catrice nagellak!
    T'beste vant beste :D
    Ik weiger om andere nagellak te gebruiken.

    Volg je mijn blog ook? :)
    http://rossevonk.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen