woensdag 5 januari 2011

Shoplog

Hallo iedereen,

gisteren vertelde ik op twitter dat ik zou gaan shoppen in Brugge vandaag voor lakjes van gosh enzo in promotie. Helaas was bijna alles weg en het enige wat ze eigenlijk verkochten in promotie waren de testers en dat koop ik nooit. Na wat twijfelen heb ik dan 5 lakjes meegenomen naar huis.
3lakjes van 2true, 1 van gosh en 1 van catrice.

Van elk lakje komt er uiteraard een uitgebreide post in de vorm van een NOTD. Straks al de eerste van gosh.
Daarna ben ik nog even binnengesprongen in de zeb. Daar heb ik wat oorbellen, een paar handschoenen en een nieuwe jeans. Alles samen voor 9€. Een heel goed koopje dus ^^

Hebben jullie al koopjes gedaan deze eerste week van de solden? ^^

2 opmerkingen:

  1. Véél Catrice cosmetics, 4paar schoenen en een broek. :D EN een dure jurk besteld via Go Wild.<3

    Leuke handschoenen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou een No buy deze maand dus geen solden voor mij :(

    BeantwoordenVerwijderen