donderdag 6 januari 2011

Kruidvat-fail

Dinsdag las ik op de site van het Kruidvat dat er duizenden stuks make-up te koop waren aan 1euro. Deze actie liep van 4januari tot 7januari. De uitgelezen kans dus om wat nieuwe nagellak in te slaan!!



Gisteren ging ik naar de Kruidvat in Brugge.  Daar gekomen begon ik te zoeken naar de afgeprijsde artikelen. Er was niets te vinden. Een andere dame was mij voor en vroeg aan een meisje van de winkel waar die producten lagen. Het meisje wees naar 2 kleine witte bakjes. Ik ging ook even gaan kijken… Het enige wat daarin lag waren gebruikte testers die ze verkochten aan 1euro. Gebruikte testers mogen volgens mij niet meer verkocht worden, daarom zijn het dus ook testers. Wie wil er nu make-up spullen die iedereen al gebruikt heeft?? Plus in die 2bakjes kon niet veel make-up, dus van duizenden stuks was ook al geen sprake.
Gisteren vroeg ik aan een vriendin wat zij op 4januari had gezien van afgeprijsde stuks in een andere Kruidvat. Daar stond zelfs geen wit bakje. Ze hadden daar dus helemaal niet van de vernoemde afgeprijsde artikelen.

Ik vind het jammer dat Kruidvat bekende merken zoals Gosh, Essence en Catrice gebruikt om meer klanten te lokken naar de winkel.
Dan maar terug naar online bestellen, daar moet ik niet wachten en is de prijs zelf veelal goedkoper, zonder promo's.. Een winkel die dicht en betrouwbaar is was wel leuker geweest.
Wat vinden jullie van de valse reclame van Kruidvat??
Of is het in Nederland beter dan in Belgiƫ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten