vrijdag 7 januari 2011

Bestelling bij Beauty by Elke

Zondag was ik op zoek naar een hangertje voor mijn gsm. Op Beauty by Elke vond ik eindelijk wat ik al weken zocht. Ik vond het alleen wat stom om bij een beautyshop alleen iets te bestellen voor mijn gsm dus ging ik verder op zoek naar wat leuke make-up. Maar er staat gewoon veel te veel op de site voor mij om te kunnen kiezen. Dus besloot ik het verrassingspakket van 10€ te bestellen.
Vandaag is mijn bestelling aangekomen. Dus als we rekenen heeft mijn bestelling er 2/3 werkdagen over gedaan om bij mij te komen. Neen geen 4, de zondag gaan betalingen niet door dus kan Elke maar maandag mijn betaling gezien hebben ten vroegste en gisteren staakte de post in Belgiƫ. Hieronder zie je een fotoverslag van het uitpakken van mijn leuke bestelling.

Vandaag snelde ik dus naar de brievenbus vanaf dat ik de postbode gezien had. Ik was dus enorm blij om mijn pakketje te zien liggen in de bus. Ik vond het heel leuk dat de enveloppe wat versierd was. Niet te veel, maar toch iets leuks om je dag mee te beginnen.
Dit is de inhoud van de enveloppe. 2visitekaartjes, een zakje met een tekstje aan, een leuk zakje en een cado'tje!! Ik maak heel graag cado'tjes open dus de verrassing was compleet!

Als eerste bekeek ik een kaartje met een zakje aan. Dat was blijkbaar een extra geschenkje bij mijn bestelling =O Helemaal niet verwacht, maar wel enorm leuk om zo'n lief kaartje te lezen.

Dit was het extra geschenkje. Een hangertje voor een tas/gsm. Zelfs in een kleur die past bij mijn bestelde hangertje.


Daarna maakte ik het leuke groene zakje open...


Daarin zat mijn bestelde gsm-hanger. Ik heb de goudkleurige variant besteld, omdat mijn gsm goudkleurige randen heeft. Het past er echt perfect bij.


Nu kwam het openen van mijn verrassingspakket...


Het zit allemaal heel goed verpakt zodat er zeker geen beschadiging tijdens verzending gebeurt.


En dit is dan de inhoud van mijn verrassingspakket. Veel meer dan dat ik verwacht had voor 10€ =O


Hier een duidelijkere foto. Als eerste zat er een leuk spiegeltje in in het kaki zakje. Heel handig voor in je handtas om op elk moment je make-up te controleren. Daarnaast zie je een potje Pearl Mania oogschaduw van NYX. Het volgende is een Lipliner Pencil van NYX. En als laatste een oogschaduwborstel ook van NYX. Alles samen is dit pakket veel meer waard dan de 10€ die ik ervoor betaald heb.


 
Samenvattend ben ik dus zeer tevreden van mijn bestelling bij Elke. De site is zeer overzichtelijk en duidelijk om te bestelling. De lage verzendkosten (1.18€ voor BelgiĆ«) zijn ook een extra pluspunt. De snelle levering is dan nog eens de kers op de taart. Ik zal zeker nog bestellen bij Elke!


 

1 opmerking:

  1. Hmm...bedankt voor de tip :D Ik denk dat ik ook eens iets ga bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen