zaterdag 12 februari 2011

BlogSpotlight : Hello Redhead

Door wat te praten op twitter ben ik op een nieuw idee gekomen voor een wekelijkse rubriek, namelijk BlogSpotlight. De bedoeling hiervan is dat ik elke zaterdag een blog aan jullie voorstel. Dit kunnen blogs zijn die ik al een tijdje volg, maar ook blogs die ik juist ontdekt heb en gewoon met jullie willen delen. Ik zal telkens een foto die de blog kenmerkt op mijn pagina plaatsen met de link naar die blog. Zo zal de blog dus een hele week zichtbaar zijn wanneer je bij mij langskomt.

Vandaag staat "Hello Redhead" in de spotlight. Sigourney heeft me het idee bezorgt om deze rubriek te starten, dus mag zij als eerste in de spotlight staan.

Hello Redhead is een recente engelstalige blog die op 1 januari 2011 is opgericht. Eerder had Sigourney al 2 blogs, maar ze vond het tijd om een andere weg in te slaan. Haar nieuwe blog is dan ook actueel, ontspannend en retro. Van make-up reviews, eco-artikels, winacties tot persoonlijke verhalen; je vindt het allemaal op Hello Redhead. Iedere dinsdag is er een vaste rubriek "Tattoo's on Tuesday" waarin (inter)nationale mensen hun verhaal kunnen doen over hun tattoo's en zichzelf.
Momenteel loopt er ook een heel leuke winactie!!

Neem dus zeker eens een kijkje op Hello Redhead!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten