zondag 6 februari 2011

EOTD: smokey eye

Vandaag mn allereerste How-to ooglook ^_^
Hopelijk vinden jullie dit wat geslaagd..


Allereerst brengen we een basis van blauwe oogschaduw aan. Ik gebruikte Baby blue 1101 van Agnes B.

Op de uiterste hoek van het oog brengen we wat zwarte oogschaduw aan en blenden het in tot halfweg het ooglid. Ik gebruikte hiervoor Exta-black 1239  van Anges B.




De volgende stap is de eyeliner. Deze brengen we rondomrond het oog aan. Ook in de ooghoeken. Hiervoor gebruikte ik Précis liner tenue Extra black van Agnes B.

Als afwerker brengen we wat mascara aan. Hier gebruikte ik XXL van Gemey maybelline.


Omdat de producten van Agnes B moeilijk tot niet meer te verkrijgen zijn in België (en ik dacht nederland ook) heb ik dezelfde look ook nog eens gemaakt met Turqouise Pearl van NYX.



Welke van de 2 kleuren vinden jullie het leukst?
Vinden jullie dat ik nog ooglooks mag doen?

2 opmerkingen: