dinsdag 1 februari 2011

Mijn oogschaduw-verzameling

Vandaag wil ik jullie mijn kleine oogschaduw-verzameling tonen.

Als eerste 3 kleurtjes van Agnis B van Createurs de beauté
1. Baby Blue1101
2. Extra Black 1239
3. Cuivré Rose 2042

Vroeger gebruikte ik heel veel het blauwe kleurtje (kan je wel zien :p)
Het zwart en Rose is niet veel gebruikt.

Hier zie je mijn enige aanwinst ooit gedaan van Bourjois Paris.
Prune Intense 17

Ik gebruik deze niet zo heel veel omdat ik het geen goede oogschaduw vind. Hij geeft heel slecht kleur aan mijn oogleden en gaat heel snel creasen. Wel jammer want ik vind het een prachtig kleurtje.

Hier zie je 4 kleurtjes van eigenlijk een onbekend merk :p Ik heb van mijn mama een paar keer een "koffertje" make-up gekregen maar dat was merkloos dus kan ik jullie dat ook niet vertellen.
Deze gebruik ik allemaal zeer regelmatig behalve de derde van links. Die past niet echt bij mij.


Nog een eenzaat. Een Velvet Mouse van Couleurs Nature van Yves rocher.
Deze zou tot 8u moeten blijven zitten. Hij blijft lang, maar geen 8u :p
Dit is het kleurtje Perle 02 Argent


En als laatste mijn enige Nyx-kleurtje uit mijn eerste bestelling van Beauty By Elke.
Deze Turqouise Pearl is echt een superleuke kleur en past perfect bij mij ^_^
Ook vind ik het aanbrengen van een losse oogschaduw veel handiger dan van de vaste.


Welke oogschaduw hebben jullie ook? Of welke zou je wel eens willen proberen? ^_^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten