zondag 13 februari 2011

Valentine's day / Valentijnsdag

Tomorrow it's valentine's day.
The opinions are a bit devided. One person thinks it's all for the shops, the other thinks it's the perfect moment to surprise a special someone with a card or a present..

Well, I want to use this "day of love" to thank all my readers and followers for all the support I get from you. Without you my blog would be nothing :o. That's why I put this message in english to, because I see I have a lot of readers from America.

So thank you all for everything!!
Leave a comment so I can finally know who my daily readers are. I'm so curious!! 


Morgen zijn we Valentijnsdag.
De meningen zijn over deze dag wat verdeeld. De een vindt het allemaal te commercieel, de ander vindt het dan weer de perfecte gelegenheid om een speciaal iemand te verrassen met een kaartje of een geschenkje.

Ik wil van deze "liefdesdag" gebruik maken om mijn lezers en vaste volgers (jullie dus ^_^) even te bedanken voor alle steun die ik al van jullie ontvangen heb. Zonder jullie zou mijn blog helemaal niets zijn :o
Daarom zet ik dit berichtje ook in het engels online, omdat ik zie dat ik redelijk wat lezers het uit Amerika.

Dus dank je wel voor alles!!!
Laat even een berichtje achter zodat ik eindelijk kan weten wie mijn dagelijkse lezers zijn ^_^ Ben zo benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten