dinsdag 29 maart 2011

Review: XXL mascara maybelline

Vandaag wil ik een product voor jullie reviewen dat ik al jaren liggen heb, namelijk de XXL waterproof mascara van Maybelline. Ik ben zo tevreden van deze mascara dat ik deze toch even wou delen met jullie.


Het doel van deze mascara is meer volume en lengte geven aan je wimpers. Het is eigenlijk een combinatie van 2 mascara's, een witte en een zwarte



De witte mascara zorgt voor de lengte. Het is een soort van dikke laag die je aanbrengt op je wimpers, waardoor zelfs de fijnste haartjes zichtbaar worden. Zo komen de puntjes van je wimpers goed tot hun recht.




De zwarte mascara zorgt dan weer voor het volume-effect (en zorgt dat je niet met witte wimpers rondloopt)
In combinatie met de witte zorgt het echt voor hele mooie wimpers!

Hier zie je wat foto's van mij met de witte mascara alleen en daarna alles samen.


Zonder iets



Witte mascara



Alles samen

Een extra voordeel is dat deze mascara waterproof is. Dus bij zweten of wenen geen uitgelopen mascara. Daarnaast is hij ook even makkelijk te verwijderen zoals elke mascara.

Hebben jullie ook een favoriete mascara??

Geen opmerkingen:

Een reactie posten