dinsdag 15 maart 2011

shoplog

Vandaag laat ik jullie zien wat ik de laatste tijd gekocht heb (en er zijn nog dingen onderweg ö)
Lipgloss van Catrice : 030 Sweeten Up
Lipgloss van Essence : 04 Rising Star
Mascara Essence: Stays on and on
Oogschaduw van Catrice: 230 Where is my Caddy-Li-Lac

Schoenen van de New Look


Nieuwe wol voor een volgende sjaal ^^
Deze keer paars!!

Een leuke haarspeld van de Six (het was de laatste in Brugge ^^)

Luipaard-sjaal van de Schoenenreus
Parfum Nina van Nina Ricci

Daarnaast heb ik ook 2 rokjes van Lola en Liza (een rood en een beige) en een los jasje voor in de zomer.
Binnenkort komt er nog een nieuwe ketting binnen van LoveStoned ^^
Wat hebben jullie overlaatst nog gekocht?

1 opmerking:

  1. Oh die laarsjes zijn zo mooi!! Ö
    Hoeveel heb je ervoor betaald?
    En volgens mij heb ik mijn moeder vorige week dezelfde wol cadeau gedaan :P

    BeantwoordenVerwijderen